jahaja!

Idag blir slappe dagen, ska ge mig ut på en liten runda på 40 minuter ungefär.
Imon ska jag försöka stiga upp tidigt för att gå en runda på morgonen och sen på eftermiddagen för att behålla den höga ämnesomsättningen ska jag bege mig ut på en linande runda, för att om möjligt upprepa detta på söndag....alla som tror jag klara av detta räcker upp en hand...jag har inte min hand i vädret kan jag säga hahahaha.

Nu har jag fått min MP3 spelare (fin är den) så jag försöker klura ut hur den funkar...spännande :)

Över och ut!!

/Roger

Kommentarer
Postat av: Jonna

Har inte varit här inne på evigheter men ser att du börjat blogga lite igen, vad kul =)

2009-02-27 @ 21:25:34
URL: http://jonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0