Dag4

Idag började jag med att gå nästan 70 minuter innan frulle.
Sen lite slappeslappe med en kompis, och då kom Andreas från Sölvesborg och ville fika, och det kan man ju inte motstå.
Vi gick till 1344 och käkade casalinga, Bresaola o vitlöksost....fan asså det är mumma det, första gången Andreas smakade sådant och han verkade gilla det, då blir man glad, kollade lite på hans nya bil oxå, den såg fin ut :)
När han åkt hem så slappade jag lite på soffan, endast för att bygga upp ett dåligt samvete för att motivera mig att dra o träna lite ben...så det blev en runda till Aktiva och där körde jag 40 minuter ben så imon kan jag väl inte gå hahaha.

Nu sitter jag här o bloggar och avnjuter en underbar GT med massor is i :) sen blir det xante med 50/50 Passionjuice/Redbull toppat med en halv lime :) ska bli spännande :)

Känner mig ganska stressade så detta blir en sämre blogg än vanligt men det skiter jag i :) inte så många som läser skiten ändå hahaha

I morse vägde jag 95,6 vilket är 1hekto mer än i går, och det vill jag skita i för igår innan jag somnade tryckte jag en fet pizza....jag är på rätt väg gott folk hahaha man måste ha det bra oxå

Ja just det......skoskav har jag fått av de nya skorna ;(

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0