summa dag 5

Det blev alltså "morgonpromenad" med Iren och nu är jag precis hemkommen från styrketräningen.
30 bröst, 30 biceps och 15 mage blev summan.
Det är ju lite skit att jag inte hade samma energi igår som idag.
Skillnaden på igår och idag var nog att jag åt pasta idag och igår käkade jag endast en kycklingsallad, hedan efter så blir det pasta eller ris varje träningsdag!!

Det har varit en bra träningsdag än så länge, kanske blir det en snabb promenad innan läggdags och invägningen imon :)

Ja just det ja, imon blir vilodag :) ska köra mina stackars ben för första gången sen blir det överkropp igen de sista 3 dagarna för att sedan vila till måndagen den 20/7 (om nu fylle i 4 dagar räknas som vila :))för då drar det igång igen hehe

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0