nytt!

Nej igentligen inget nytt men idag blir sista dagen med fulmat och annat gott.
I fortsättningen blir det endast "festmat" på fredagar o lördagar och stenhård träning söndag till och med torsdag!!
Tänkte jag skulle köra "stenhårt" i en månad nu, arbetar 1 vecka till sen har jag 3 veckor semester.
Kanske hinner man bli lite "sensommar fin" men va fan, det viktiga är att man mår bra i alla fall!

Just nu vet jag inte hur jag ska lägga upp träningen, finns ju så många olika alternativ.
Är dock jäkla sugen på att testa köra varje muskelgrupp 1 gång i veckan men jag vet inte om det är rätt väg att gå och jag vet inte hur ett sådant upplägg funkar riktigt, men det ska jag googla tänkte jag!!!¨

Ska dessutom vid slutet av detta vasinnes träningen lägga upp 2 bilder och bli väldigt självutlämnande ....om jag vågar haha.

Som sagt imon börjas det, nu ska jag googla skiten o c vad jag bestämmer mig för, för träningsalternativ!! :)

Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0