Vilken rädder för vikten är?

Jag är fan Rädd för invägningen idag, funderar faktiskt på att väga mig imon men va fan spelar det för roll.
Jag tror jag gått upp 1.5Kg denna veckan ungefär ;( har ju iofs ingen annan att skylla på än mig själv så nu har jag lite mer än 2 veckor på mig att fixa det här, ligger jag 4Kg efter så kan jag klara det men då krävs en jävla diciplin och tålamod och att motstå allt gott som erbjuds :)

Dessa 2 sista veckorna kommer jag inte köra någon styrka alls...eller jo kanske lite, 4pass på 2 veckor bara för att hålla igång, blir att jag kommer köra hela kroppen och cardio i mellan typ, en övning på varje muskelgrupp, ben cardio, armar axlar cardio och bröst mage rygg cardio, och försöka gå mina 45 minuter efter styrkan oxå! Sen ska jag försöka gå till jobbet varje dag och dessutom kanske gå en liten runda på natten denna veckan, vi får c ..men nu krävs det ett mindre mirakel om jag ska lyckas.

Återkommer med viktinformation i natt när jag är hemma från jobbet!!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Stå på dig nu! =o) Det här fixar du. Vet inte riktigt vad ditt mål är men du fixar det nog ;oD

2009-06-02 @ 09:28:12
URL: http://lyftaskrot.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0