Broken

Nej inte jag då utan den här bloggsidan, den funkade jäkla illa igår och raderade min inlägg :(
I dag har jag jäkla Träningsverk i tri/biceps och lite i ryggen.....FAN V A GOTT!!!!

PowerWalk 70 min
8 km
08:45 min/km
6,86 km/h

Löpband 20 min
2,4 km
08:20 min/km
7,2 km/h

Styrka - Rygg
35 min


Löpband 15 min
1,8 km
08:20 min/km
7,2 km/h

Styrka - Bröst
20 min

Så såg gårdagen Styketräning/Motion ut.
Jag är nöjd men jag har fortfarande den där känslan av att det är jobbigt att asa sig iväg och det är inte alls kul.
Men när jag väl är på plats då åker jag stenhårt, svettades något fruktansvärt igår...genom 1 piké tröja och en tjock hoodie hehe såg ut som jag hade duschat :)

Idag har det varit lite halvtungt, tänkte åka till Khamn men skiter i det och sover hemma i natt men drar imonbitti.
Då blir det fika med morsan vid middagstid, sen fest på kvällen med bror, Buffy, Wijk, Kenny med flera, det
ska bli kul att supa till det ordentligt med polare som inte spottar i glaset hehe.

Har även ett förslag tll en kompis om en stenhård "bantningsweekend" för att få igång min egen motivation och se hur långt man kan nå på en helg :)

Nej nu ska jag försöka finna ork till att asa sig ner o dra i de där maskinerna...känns tungt :(

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0