Gäsp

God morgon alles!

Igår va det "svulla" dag, åt en jäkla massa onyttigt men nu är de tebax till den bistra verkligheten!
Jag gick 45 minuter på förmiddagen och sen gick jag 80 minuter på på kvällen med en kompis!
Så allt svullande var kanske inte så hemskt, vad vet jag, ska väga in mig idag o se om jag tappat något Kg denna veckan, jag här ju ändå tränat som en tok så lite borde jag gått ner :)

Nu är det morgon för mig och jag tänkte bege mig ut o köra slut ordentligt på de sista sockerbitarna som ligger o svallar i mitt blod, sen blir det frukost.
Har beslutat att jag ska leva "snålt" denna månaden fram till min semester börjar, 5000 kr har jag att röra mig med, så det blir att göra egen mat  och inte fika så jäkla mycket ;(

I kväll blir det styrka igen, ska bli lite skoj :) hade tanken att jag skulle gå till jobbet denna veckan men jag tror jag skiter i det, känns inte som om jag har kraften just nu men vi får c :)

Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0