God morgon

Eller det var det för en stund sen iaf :)
Ska börja med hur träningen gick för gårdagen

PowerWalk 95 min
regnit o blåsigt idag..usch
10,5 km
09:03 min/km
6,63 km/h

Styrka - Biceps
15 min


Löpband 10 min
1,2 km
08:20 min/km
7,2 km/h

Styrka - Trice.
20 min


Löpband 10 min
1,8 km
05:33 min/km
10,8 km/h

Styrka - Axlar
15 min


PowerWalk 60 min
7,5 km
08:00 min/km
7,5 km/h

Det blev lite kladdigt och lite oreda men vad gör väl det?
Den innbördes ordningen får ni förska klura ut själv om det nu är möjligt haha

Idag har jag än så länge varit ute på Powerwalk i 1h10m Ca 8Km det var blåsigt men skönt att ha det gjort.
är det verkligen så det ska kännas...skönt att ha det gjort, man ska väl vilja ut och efter det tycka det är skönt haha
jag mer eller mindre får tvingaa mig för till fället, iaf när jag ska ut o gå, har säkert med vädret att gör :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg o få mig lite mat tänkt jag, det lär bli pasta :)
 så jag har energi till senare när jag ska styrketräna, rygg, bröst o mage idag :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0