gutten morgen 2 :)

och idag här det än så länge sett ut så här i "bantningssyfte" :)

Styrka - Rygg
25 min


Styrka - Biceps
15 min


PowerWalk 40 min
5 km
08:00 min/km
7,5 km/h

Ska försöka gå till jobbet idag men känner mig faktiskt inte på topp så jag bestämmer mig helt enkelt snart :)
Har ju nu i skrivande stund 30 minuter på mig att ladda hehe.

Ska c om jag joggar lite ut till jobbet om man inte snart kan ta sig ut dit på 1h, fast att kapa 25 minuter i ett nafs är ju inget jag räknar med.

Jag har dessutom satt upp ett nytt "långsiktigt" mål att när jag fyller 35 så ska jag har en fin kropp, vältränad och absolut inte över 90kg :) någon som vill sätta pengar på detta ;)

pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va gött =o) verkar som vi fått lite samma idé här =o)

2009-05-13 @ 22:36:36
URL: http://lyftaskrot.tumblr.com/
Postat av: R

Johan du kanske såg min tjocka buk sist vi söp och tänkte att sånn vill minsan inte jag bli hahaha ;)

2009-05-13 @ 23:12:26
Postat av: Johan

Haha nja... så illa var det väl inte ;o)

2009-05-14 @ 12:22:54
URL: http://lyftaskrot.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0