hej!

Idag har jag igentligen inget vettigt att skriva, fick åka hem från jobbet idag mådde inte bra i halsen o näsan var kass och jag tror jag har/hade feber.
Som tur är så har jag, 1g alvedon Forte..de gör susen de :) fick dem när jag hade så in i helvetes ont i ryggen, såg ut som Ozzy Osborne när jag gick runt här hemma...eller de få gångerna jag tyade mig upp från soffan.
Det slutade med att jag gick till en Kinesisk massör (han var svensk) gick hos honom 4 gånger och det hände inte ett skit...2400 spänn i elden, köpte även 1 spikmatta som jag sen lånade ut till en kompis som inte verkar vilja ge mig den tillbaka :( får väl åka hem till henne o hämta den men jag tycker fan inte jag ska behöva göra det när jag varit så snäll och låna ut en sådan sak :(

Aja vi får c hur jag känner mig imon och om jag orkar ut o gå eller styrketräna men jag tvivlar..näsa hals känns fortfarande kass!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Johan

Fan va trist... du får bli frisk snabbt så du kan ner och plåga dig själv i gymmet igen ;o)

2009-05-15 @ 10:28:31
URL: http://lyftaskrot.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0