hello!

Igår va de en lugn dag.
Frulle på 1344 sen va jag ute o gick 12,5 km tog 1h40m.
På kvällen drog jag till Khamn o svängsta, först var jag hos Ola och vi käkade kebeb sallad och drack kaffe, snackade en hel massa styrketräning och jag fick några tips, sen kom Charles och då blev det ännu mer träningssnack och en del psykningar, det var skoj som tusan ;) krya på dig charlie :)
Lite senare på kvällen åkte jag o Ola till Jennifer o Jens och spelade Buzz drack ännu mer kaffe och drog några rundor på guitar hero - world tour, det var gemytligt som tusan.
Nu ska jag c om jag inte tyar ut o gå en snabbis, tar nog en kort runda nu på morgonen, 45 minutaren blir det har jag tänkt, men så brukar det vara...jag tänker en sak, sen när jag väl är ute så triggare jag mig själv och fyller på rundan hela tiden, fast på morgonen måste man vara försiktig som fan, 40-60 minuter är max annars börjar man bränna muskler och eftersom jag inte har så mycket av den varan så får man passa sig lite hehe.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0