igår igen då :)

Så var det en väldigt bra tränings dag tänkte posta skiten här och det lär bli en lång lista eftersom jag delar upp allt numer :)

PowerWalk 67 min
8,29 km
08:05 min/km
7,42 km/h

Löpband 15 min
1,75 km
08:34 min/km
7 km/h

Styrka - Bröst
20 min


Löpband 10 min
1,2 km
08:20 min/km
7,2 km/h

Styrka - Trice.
15 min


Löpband 10 min
1,2 km
08:20 min/km
7,2 km/h

Styrka - Mage
5 min


PowerWalk 35 min
4,47 km
07:50 min/km
7,66 km/h

Glömde köra Axlarna, vetifan varför jag hade så brottom :( Men de kör jag idag istället, har ju i vanliga fall bara Rygg o Biceps idag :)

Ska c om jag orkar köra hårt idag med men känner just nu att jag inte ska köra 3 pass idag utan ta det lite lugnare.
Nu ska jag ut till Lyckeby o kolla lite TV o annat smått o gott sen en runda till Marc o kolla hur det går för honom i huset, alltid lika spännande!!

Tvätta pärlan ska jag så klart oxå göra det är ju så fint väder o allt :)

Sen blir det en runda nerom Aktiva och efter det en powerwalk, hela dagen är uppstyltad verkar det som ;)


Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0