Igår och Tisdags

Hej hopp!

I tisdags var en så där dag träningsmässigt, skulle igentligen tränat men det sket sig.
Jag gick hem från jobbet och allt var frid o fröjd men på kvällen var jag trött som fan, kan bero på att jag sov 2-3 timmar på soffan efter jag gått hem haha.
Men jag gick iaf och det är ju bra..

Onsdag var en bra tränings dag, körde rygg och biceps och imellan så körde jag 15 minuter "bandgång" för att få upp pulsen ordentligt, jag var där 50 minuter och det är jag glad över, där efter var jag ute o gick i 60 minuter, hade en snittid på över 8km/h och det är jag väldigt snabbt det eftersom jag inte springer :)

Nu när jag bloggat klart ska jag ut o gå en runda, få c hur långt men det blir nog 13km sen blir det fotboll uppe i Rödeby de möter laget i mitt hjärta Svängsta IF kan jag ju inte missa!!
I kväll blir det åter ner o mosa lite muskler, triceps, axlar, bröst o mage står på agendan och efter det blir det mest troligen en powerwalk på minst 1h..

Hoppas nu jag gör detta som jag skrivit oxå hehe

Pöss

Kommentarer
Postat av: Johan

Hallå min vän! Hur har träningsveckan gått såhär långt?

2009-05-22 @ 12:22:09
URL: http://lyftaskrot.tumblr.com
Postat av: R

Men lilla hjärtegubben det vet du väl, kör du inte www.funbeat.se :)

2009-05-22 @ 13:24:35
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0