jahopp!

Igår hände det lite saker iaf, var sau pass utråkad :(

Började dagen med att sova till halv 12 :) måste ju vänja mig vid nattskiftet nästa vecka :)

Sen var jag runt o kollade på TV-apparater, jag var på Elgiganten för jag var lite nyfiken på LG:s nya
plasma, de hade inte fått in den så jag gick till OnOff och där var precis lika odugligt som vanligt.
Resan bar av till Ljud o Bild i Vedeby, där hände det grejor de hade den nya LG 50PS8000 och de hade även
Pioneer 5090H asså att LGs skärm fått så bra kritik fattar jag fan inte, Pioneer KROSSADE skiten ur den
stackars Koreanen så det stod härliga till, och då har en tidning som jag inte kommer nämna namnet på sagt
att LG-skiten nästan nådde upp till Pioneer´s 5090, jävla skitsnack säger jag då!!!!
Det jävliga är att de endast har H modell och de utan "H" kunde han inte få tag på, de kostar 25k :( mot 21 för det utan "H"

Sen blev det lite Thai-mat 4 små rätter, de är fint de seru :) satt i mig allt utom lite av riset, slappade på soffan en stund sen blev det riktigt tung träning.....RIKTIGT HÅRT!!!!!

Här kommer mitt pass igår, dock blev det ingen längre promenad!!

Löpband 20 min
2,35 km
08:31 min/km
7,05 km/h

Styrka - Rygg
20 min


Löpband 15 min
1,8 km
08:20 min/km
7,2 km/h

Styrka - Biceps
15 min


Löpband 15 min
1,8 km
08:20 min/km
7,2 km/h

Styrka - Axlar
15 min

Tilläggas kan att jag går med 2-3% lutning när jag går på motionsbandet!!

Jag var väl klar runt 21:15 och hemma och hade duschat vid 21:45, då bar resan av till Marc för lite skön slappa i hans soffa med lite chips, Ahlgrens bilar, Nötter och kaffe, stannade till Marc nästan somnade, stackarn han var sleten hehe
Så där har ni min Fredag, spännande va :)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Johan

Vafan du kan väl inte köra ett sånt monsterpass och sen åka iväg och sätta i dig chips och ahlgrens bilar ;o)

2009-05-23 @ 14:35:18
URL: http://lyftaskrot.tumblr.com/
Postat av: Rogge

Nu sa jag ju iofs inte att jag åt chips eller ahlgrens...tror jag iaf, men nötter o kaffe blev det ;)

2009-05-23 @ 15:02:08
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0