nu jävlar!

Börjar krafterna komma åter, sket i att gå på "morgonen" idag. La mig i soffan och käkade upp de sista smågodisbitarna istället....va fan man måste ju ha det bra, jag kände helt enkelt inte för motion, kan ju vart så att blodsockret var jävligt lågt hehe.

Men nu jäklar ska jag ner o köra styrka i mina nyinhandlade skjorts, sen blir det powerwalk ut till jobbet, då vet jag att jag inte misshandlat min kropp för mycket idag iaf :)

Var även på 1344 o fikade, var sugen på Casalinga eller pasta men valde Kycklingsallad, och för mig att motstå frestelsen är mycket mycket bra gjort :)

Ha en bra kväll/natt för det ska jag ha, kommer även meddela min vikt imon när jag vägt in mig så får vi c om 13 pass förra veckan har gjort susen, jag är dock aningen tveksam :(

Pöss!!

Kommentarer
Postat av: Psycho Blonde

va duktig du är!



jag håller på dig de kommande veckorna, bara visa dom på jobbet. ni skulle haft en sån där maskin som mäter %-kroppsfett, då hade du vunnit stort!



kramis

2009-05-31 @ 23:36:34
URL: http://www.psychoblondelife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0