satan!

Har ju helt glömt av att jag är innehavare av en Blogg :)

Nåväl, denna veckan är det förmiddagsskift som gäller, och det gick helt utmärkt att stiga upp idag.

Det har ju regnat hela denna dagen men jag gick hem från jobbet idag och det var fasen uppehåll, jäklar vilken tur :)
Sen slappade jag en stund och snackade med en kompis hehe och käkade middag på 1344, det blev fläskfile pasta..mums!!

19:45 drog jag o körde lite styrketräning, fast jag hade dålig energi idag kände jag men jag körde iaf mage, axlar, bröst och triceps, jag bara älskar att köra triceps, det är värkligen min favvo :)
Behöver verkligen hitta någon jag kan träna med som "sporrar" mig lite så man kör ur det sista det hade varit jäkla gött!!

En annan possitiv nyhet är att jag denna veckan i "viktklubben" på jobbet har gått ner 1,3 KG och närmar mig mina 96.9 just nu väger jag 100,3 (jag har för mig det vard et iaf )

Arch Enemy      Anthems of rebelion
Arch Enemy      Black earth
Arch Enemy      Domsday machine
Arch Enemy      Stigmata
Arch Enemy      Wages of sin
Austrian Death Machine     Total Brutal
I Killed the prom queen       Music for the
Sonic Syndicate    Love and other disasters
Sonic Syndicate    Only inhuman
Sonic Syndicate    Eden fire

De skivorna blidde de :) ska bli så jäkla nice med lite "nytt" i skivhyllan ;)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0