Sista försöket

Detta får bli mitt sista försök att föra denna patetiskt dåliga blogg till nya oanade höjder!!

Ska börja med att berätta att jag har startat min "viktnedgång" på sedvanligt vis så här inför sommaren.
Vi tjocka människor gör så om ni inte visste det haha.
Vi har ett vad på jobbet att gå ner i vikt där vi är 4 stycken som vägde över 100 och vi ska gå ner 10Kg, sen är det 2 knattar som väger under 100 och de ska gå ner 10% av sin invägningsvikt,
Vadet är utformat som så att alla har lagt in 1000Kr och de som klara sin "målvikt" får helt enkel tillbaka sin 1000ing och får även dela på de 1000lapparna som blir för att vissa inte klarar sin vikt, jag har tappat 4,5Kg men jag har igentligen inte börjat satsa ordentligt, fast jag tränar ganska hårt, men äter inte optimalt ännu, få c om jag pallar bry mig om min 1000lapp eller om jag hellre vill fika och ha det bra ;)

Tänker inte skriva mer just nu men imon ska ni få en rapport eller fler hur det går med träningen.

Min Matchvikt just nu är 102,4 när vi startade "vadet" så vägde jag 106,9 i arbetskläder då!  Men jag har fulat mig duktigt de senaste 2-3 dagarna :)

Puss o kram Rogge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0