Snuva!

Den håller i sig och jag vill inte ha det....
I dag var jag på Bistro Java och käkade lunch vid 14, det var väldigt gott, jag åt som en tok, mest för att jag behöver det eftersom jag är lite sjuk och då behöver man all energi man kan få. Jag åt stekt spättafilé, Lassagne och wookgryta med ris hehe svårt mätt hehe.
Imon blir det kanske "En dag på strippen" uppe i Emmaboda, längesen jag var där nu och det hade varit lite skoj med en utflykt :)

Sen har det inte hänt ett skit idag, hade planer på att styrketräna men sket i det eftersom jag inte är helt 100.
Kollade på en otroligt informativ och bra film idag, SICKO av och med Michael Moore kolla på den och säg sen om vi har det så dåligt i Svearike....Sverige är fint på de flesta vis sen klart att det finns problem här oxå men inte i den omfattning som tex i USA  Amor patriae nostra lex jag älskar iaf Sverige :)

Sen var jag uppe o tvättade bilskrället och sämskinnade den, satan vilken skillnad det blir när man kör med skinnet på den :) I´m in luv again.

Pöss!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Står du och skinnar på bilen? ;oD

2009-05-16 @ 10:11:52
URL: http://lyftaskrot.tumblr.com
Postat av: Roger

J man skinnar det man älskar, är de inte så hehe

2009-05-16 @ 11:34:30
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0